bma - це інструмент, що дозволяє спланувати рекламну кампанію по всій Україні, враховуючи бюджет, охоплення, прив'язки, протягом п'яти хвилин.

 Але відтепер користувачі нашої платформи отримали можливість формувати адресні програми і підбирати місця з урахуванням цільової аудиторії по таким показникам як стать, вік, дохід, що значно підвищує ефективність рекламних кампаній клієнтів.

⠀Функціонал розроблений на базі даних мобільного оператора. В його розробці приймав участь визнаний експерт з досліджень ринку зовнішньої реклами України Сергій Смоляр.

⠀На даний час функції відбору цільової аудиторії працюють в тестовому режимі по Києву. В подальшому планується розширення географії по іншим обласним центрам України.

Ми дякуємо всім учасниками презентації за проявлену зацікавленість. Ми робимо все можливе, щоб наші клієнти отримували максимальну користь від проведення рекламних кампаній.