Вхід Меню

— реалізованих соціальних ініціатив по всій території країни

#КРІЗЬ_КОДИ_ЩАСТЯ: точка дотику мистецтва, реклами та урбаністики

Компанія BigMedia (група BigBoard Ukraine/JCDecaux) та фонд культурних ініціатив IZOLYATSIA презентували громадськості новий художній проект у публічному просторі, який став приводом для концептуальної дискусії рекламістів, митців, урбаністів та представників міської влади. Site-specific інсталяція, #КРІЗЬ_КОДИ_ЩАСТЯ, розміщена в Києві на зупинках громадського транспорту у лютому-березні 2019 – це об’єкт сучасного мистецтва, винесений з художньої галереї у публічний простір міста. Такий формат художнього висловлювання став унікальним у своєму роді й привернув увагу суспільства та професійної спільноти різних сфер, від митців й урбаністів до міської влади. Для BigMedia цей проект став логічним й послідовним продовженням ініціативи розпочатої ще у липні 2017 та реалізованої в форматі «Платформи інтегрованих рішень» - живого дискусійного майданчика для операторів зовнішньої реклами, представників міської адміністрації, клієнтів і громадськості; генератора ідей і можливих рішень спрямованих на впорядкування міста та створення розумного й комфортного простору, наповненого якісним та корисним візуальним контентом. Адже зовнішня реклама є невід’ємною частиною сучасного міста і її розумне й відповідальне використання дійсно працює на користь суспільству. Саме у дискусійних сесіях Платформи була досліджена проблематика й наявний стан речей у зовнішній рекламі, зокрема фактори, які формують її імідж та, відповідно, відношення суспільства до неї. Сьогодні і громадськість, і професійна спільнота, вже надзвичайно чутливі до якості візуальних рішень і змісту реклами, у суспільстві чітко сформований запит на естетику носіїв інформації, розміщених в публічному просторі. І саме зовнішня реклама завдяки своїй інтегрованості у міський ландшафт та можливостям безпосередньої комунікації з глядачем, має відповідати цьому запиту та сприяти культурному розвитку. Тоді народилась ідея створити арт-проект на носіях зовнішньої реклами – з’явились «Точки дотику», реалізовані також у співпраці з фондом IZOLYATSIA та данськими художницями Софі Хессельхольдт та Вібеке Майлван на початку 2018 року. І ось навесні 2019 наступний крок –художня інсталяції #КРІЗЬ_КОДИ_ЩАСТЯ. Восени 2018 було оголошено конкурс для українських художників на створення арт-об’єкту на носіях зовнішньої реклами під назвою [Тут може бути ваша реклама?]. Ідея конкурсу полягала у створенні художнього проекту саме для публічного простору, що суттєво відрізняється від музейного або галерейного контексту. Переможцем конкурсу за результатами народного голосування став проект #КРІЗЬ_КОДИ_ЩАСТЯ одеського художника Максима Фіногеєва, який виконав свої художні твори у техніці українського народного мистецтва витинанки. Художник поєднав традиції й сучасність - витнуті візерунки, якими українці здавна прикрашали оселю та типові фотографії з фотобанку, на яких зображені усміхнені, щасливі люди в різних ситуаціях, актуальних для сьогодення. У свою чергу, перенесення традиційної витинанки, як художнього твору, з приватного чи музейного у публічний простір, зокрема на вуличні сітілайти та автобусні зупинки, розширило поняття дому до масштабів цілого міста, як спільного життєвого простору усіх городян. І ця ідея є одним з найбільш значущих, об’єднуючих та змістовних меседжів проекту. Більше того, проект #КРІЗЬ_КОДИ_ЩАСТЯ висвітлив й ще раз підкреслив очевидну актуальність існуючих питань, які потребували обговорення саме у професійному середовищі. Найголовніші теми – як має виглядати місто й де є ті точки дотику для представників різних сфер, які тим чи іншим чином залучені у формування вигляду публічного простору міста. Саме тому, 5 березня, у креативному просторі IZONE відбулась конференція на тему «Продукування візуальних кодів міста», яка стала підсумком проекту #КРІЗЬ_КОДИ_ЩАСТЯ. Концепція проекту й підсумкова конференція запропонували митцям розглянути засоби зовнішньої реклами, як потенційні медіа для художнього висловлювання в публічному просторі. Конференція склалась з кількох тематичних сесій (реклама, мистецтво, урбаністика), у ході яких представники різних професійних спільнот відкрито висловлювались, дискутували й насправді шукали точки дотику та спільні рішення. Надзвичайно цікавою та перспективною стала сесія, присвячена діалогу представників міської влади та урбаністів, в ході якої учасники дискусії з’ясовували наскільки місту цікаво реалізовувати соціальні ініціативи і як розумно вписувати рекламу у міський ландшафт ще під час планування. Рекламісти й митці спілкувались про те, як, насправді створювати гарний візуальний контент, який прикрашатиме місто та слугуватиме на користь суспільства. А отже, точки дотику є, як і розуміння й готовність до діалогу і поступово, крок за кроком ми рухаємось у вірному напрямку. Олена Бесхлєбна, директор компанії BigMedia (група BigBoard Ukraine/JCDecaux): «Проект #КРІЗЬ_КОДИ_ЩАСТЯ не був простим, проте робити щось вперше завжди складно та дуже відповідально. Ми дійсно вперше в Україні створили такий незвичний арт-об’єкт, вуличну інсталяцію, яка привернула увагу громадськості, зацікавила, і, можливо, заохотила дізнатися більше. Адже мистецтво взагалі, а надто сучасні концептуальні й інноваційні проекти, розкривають свою суть поступово, змушують замислитись і лише осягнувши всю глибини ідею, насправді надихають та закохують глядача. І ці унікальні можливості соціальної комунікації створює саме поєднання мистецтва та можливостей зовнішньої реклами, коли художник безпосередньо звертається до глядачів на вулицях міст. Це цікаво, це потрібно суспільству, і ми 100%-во будемо продовжувати розвивати цю ідею.»

Happiness codes zyujlzr

10 використаних одиниць

2019 рік

Dsc 5407

#uniqueUA@bigmedia: аутдор-фотогалерея унікальних куточків України прикрасила вулиці Києва

У березні 2019 на вулицях Києва з’явились борди та сітілайти із зображенням унікальних куточків України, які захоплюють подих й дійсно вражають. #uniqueUA@bigmedia – Унікальна Україна – таку назву має новий арт-проект у зовнішній рекламі, який створила компанія BigMedia (група BigBoard Ukraine/JCDecaux). «Ми продовжуємо тему пошуку нових форм і творчих ідей у зовнішній рекламі - як у медіа, що є невід’ємною частиною щоденного життя сучасного міста і від якого суспільство зрозуміло очікує візуальної естетики та змістовності. Створюючи проект #uniqueUA@bigmedia ми надихалися чудовими світлинами украінських мандрівників й фотохудожників-любителів. Це красивий проект, у якому ми хочемо показати якою неймовірно прекрасною, незвичайною й різноманітною є наша країна, показати людям місця, які вони ще не бачили, які ще «нерозкручені» і зберігають свою природню, оригінальну красу й неповторність. Віадуки у Ворохті, фантастичний краєвид гори Шпиці, перлина Заліщиків чи фантастичний пейзаж з нафтовою качалкою у Карпатах - в Україні ще дуже багато місць, якими варто подорожувати й відкривати для себе нове, ці фото дійсно надихають» - коментує Олена Бесхлєбна, директор компанії BigMedia. Фотогалерея #uniqueUA@bigmedia складається з робіт, наданих партнерами проекту – українськими фотохудожниками й онлайн-путівником karpaty.ua.

01

150 використаних одиниць

2019 рік

09

Арт-проект "Точки дотику"

«Точки дотику» - це соціальний арт-проект реалізований BigMedia (група BigBoard Ukraine) із платформою культурних ініціатив IZOLYATSIA, який поєднав унікальну творчу ідею данських художниць Софі Хессельхольдт і Вібеке Майлван та можливості сучасної зовнішньої реклами в якості арт-об’єкту. Філософія проекту «Точки дотику» полягає у єдності різноманітності й поєднанні протилежностей, які разом створюють справжню красу й силу. В оригінальних малюнках данських художниць, два кольори українського прапору, блакитний й жовтий, символічно поєднуються у третій, зелений колір – колір життя, надії, майбутнього, що разом із основним меседжем проекту - «Шукаймо точки дотику» - створює глибоко філософський арт-об’єкт, який закликає до дії й мотивує замислитись про головне; про те, у якому світі ми хочемо жити, про яке майбутнє мріємо, про цінність взаєморозуміння і зв’язків між людьми, про відповідальність за власне щасливе життя і майбутнє, яке ми створюємо саме зараз, кожної миті. Компанія BigMedia є найбільшим сейлз-хаусом зовнішньої реклами в Україні і першим оператором, який цілеспрямовано докладає зусиль щодо розвитку саме соціальної складової зовнішньої реклами, адже зовнішня реклама – це частина сучасного міського середовища яка, в першу чергу, є важливим інструментом комунікації тут і зараз, вона може спонукати до дії, змушувати замислитись, радувати, надихати, бути арт-об'єктом і навіть рятувати життя ... на цей час BigMedia реалізувала вже понад 600 соціальних ініціатив з різних сфер суспільного життя. І ось взимку 2018, проект «Точки дотику», створений у тісній співпраці з фондом IZOLYATSIA, прикрасив 50 білбордів у Києві. «Точки дотику» став для нас надзвичайно цікавим досвідом. Це не лише соціальна відповідальність й усвідомленість – цей проект про справжні, змістовні й важливі для суспільства речі; він про нас і про те, у що ми справді віримо.

28056802 1171889422945327 3657761923978452820 n

50 використаних одиниць

2018 рік

28166314 1171890069611929 3765600528714679282 n

#BigBoardMeetingPoint: вуличні меблі Нормана Фостера на ATLAS Weekend

В основі сучасних концепцій розвитку міст, передусім, лежить ідея створення комфортного простору для життя. Ідеї соціальності та благоустрою підпорядковані складні інфраструктурні та урбаністичні проекти, завдяки яким сучасні міста стають «розумними», інтегрованими публічними просторами, орієнтованими на людину. Комфорт відчувається в деталях. І сьогодні над створенням красивих, комфортних і технологічних елементів міського середовища - вуличних меблів і конструкцій зовнішньої реклами - працюють провідні архітектори і дизайнери світу, а їх функціональність спрямована на підтримку цілісного і органічного міського простору. 3-8 липня 2018, на правах партнера заходу, компанія BigMedia (група BigBoard Ukraine/JCDecaux) представила сучасну лінійку вуличних меблів на ATLAS Weekend – наймасштабнішому музичному фестивалі Східної Європи, який щорічно відвідують сотні тисяч глядачів. Для того, щоб гостям фесту було легко знаходити один одного і не губитися на такому велелюдному івенті, була створена спеціальна платформа, зупинка-інформаційний павільйон - #BigBoardMeetingPoint - комфортне і функціональне місце зустрічі. #BigBoardMeetingPoint стала, в своєму роді, унікальною локацією фестивалю, оскільки сама платформа і всі її складові елементи були створені з предметів вуличних меблів (комфортна транспортна зупинка, інформаційні панелі) легендарного британського архітектора Нормана Фостера - людини, чиї дизайнерські розробки змінили вигляд багатьох міст у всьому світі, від Парижу до Нью-Йорка, а відтепер представлені в Україні – BigBoard Ukraine вже понад шість років реалізує проекти вуличних меблів в Києві, Одесі, Харькові та Дніпрі. Під час фестивалю #BigBoardMeetingPoint стала дійсно популярним місцем зустрічі гостей івенту, особливо молоді – адже тут можна було відпочити, зарядити персональний гаджет, та фотографуватися в стильній фотозоні. Важливо й те, що відвідувачам приємно було дізнатися, що такі вуличні меблі й зручні зупинки з зарядкою для гаджетів, вже давно є в Україні: "Мені подобається тут. Нещодавно я був у Празі, бачив такі зупинки там і, до речі, рекламні постери в такому форматі дуже органічно виглядають, це красиво! Думаю, саме такі речі роблять Україну схожою на справжню європейську столицю. На такий зупинці приємно знаходитись, зручно, що є зарядка для телефону і скло тоноване - добре захищає від сонця. І це просто круто!) »- каже молодий хлопчина, один з відвідувачів платформи, який чекав зустрічі з компанією друзів. #BigBoardMeetingPoint і досвід безпосередньої комунікації з людьми на ATLAS Weekend, ще раз підтвердив і продемонстрував переваги нового підходу до зовнішньої реклами, як невід'ємної частини комфортного міського середовища, створеного для людини.

Img 6776 1

1 використаних одиниць

2018 рік

Img 6780 1

A Radically Better Tomorrow: данський творчий дует Hesselholdt & Mejlvang видав книгу, до якої увійшов перший український арт-проект у зовнішній рекламі «Точки дотику».

«A Radically Better Tomorrow» («Радикально краще майбутнє») - таку назву має нова книга данського художнього дуету Софі Хессельхольдт та Вібеке Майлван (Hesselholdt & Mejlvang), презентація якої відбулась наприкінці лютого у Копенгагені. Це вже третя книга з серії творчих публікацій Hesselholdt & Mejlvang, створена на основі інтерв’ю записаних у вересні 2018 року. Самі художниці кажуть, що це «інтимна» книга, яка трохи відкриває завісу творчого процесу. Вона відображає їх художнє бачення й світогляд, та, зосереджуючись на ескізах, думках, ідеях і намірах, показує живу киплячу енергію мистецького творення, до якої широка аудиторія зазвичай не має доступу. Ключовою ідеєю книги є те, що стимулює їх художній дует - це інтерес до особистості, яка живе в складній політичній реальності, і ідея мистецтва як матеріальної мови, яка може впливати і змінювати світ. Ця думка червоною стрічкою проходить через усі розділи книги та поєднує арт-проекти художниць єдиним змістом. І одним з проектів, який яскраво презентує цей погляд на мистецтво і його мету, є соціальний проект «Points of Unity/Точки дотику», реалізований Софі Хессельхольдт та Вібеке Майлван разом з компанією BigMedia та платформою культурних ініціатив Izolyatsia взимку 2018 року в Києві. Саме «Точки дотику», які об’єднали оригінальну художню ідею данських художниць та можливості сучасної зовнішньої реклами, стали першим в Україні аутдор-арт-об’єктом і відтворили думку про те, що мистецтво, перенесене у публічний простір, стає не лише художнім твором, а й соціальним висловлюванням, що може впливати, змінювати й надихати, промовляючи до суспільства безпосередньо на вулицях міст, зі звичайних білбордів і сітілайтів. Дуету Софі Хессельхольдт та Вібеке Майлван було цікаво саме це поєднання – зовнішньої реклами й мистецтва, перетворення вулиць на своєрідну галерею, а носії реклами – на засоби соціальної комунікації. Філософія «Точок дотику» полягала у єдності різноманітності й поєднанні протилежностей, які разом створюють справжню красу й силу. Hesselholdt & Mejlvang відчули й вважали важливим показати й донести саме цю думку, як найбільш актуальну для сучасного українського суспільства. В оригінальній ідеї данських художниць надзвичайно символічним є поєднання двох кольорів українського прапору, блакитного й жовтого, у третій, зелений колір – колір життя, надії, майбутнього, що разом із основним меседжем проекту - «Шукаймо точки дотику» - створювало глибоко філософський арт-об’єкт, який мотивував замислитись про найголовніші речі; про те, у якому світі ми хочемо жити, про яке майбутнє мріємо й наскільки цінним є взаєморозуміння. В рамках реалізації проекту, в Києві, на рекламних площинах BigMedia, як тізер, були розміщені оригінальні акварельні полотна данських художниць - поєднання кольорів жовтого і синього воєдино. Наступний етап - розкриття суті і основних меседжів проекту відбулось на початку лютого 2018 - в Києві з'явились полотна з текстом, а також відбулась офіційна вечірка-презентація за участю авторів ідеї. Для BigMedia участь в проекті «Points of Unity / Точки Дотик» стала дуже цікавим досвідом, адже наслідуючи принципам соціальної відповідальності бізнесу, цей проект надав можливість акцентувати увагу на важливості соціальної складової зовнішньої реклами, її можливостях як інструменту комунікації, презентувавши рекламні носії у ролі арт-об'єкту і гармонійної складової середовища сучасного міста. І це доводить те, що свідоме й відповідальне ставлення до своєї професійної діяльності, творчий підхід та суспільно важлива мета дійсно можуть створювати Радикально Краще Майбутнє. Hesselholdt & Mejlvang web-site: https://www.hesselholdt-mejlvang.dk/

51456713 2140888099301235 5518953153392803840 n

50 використаних одиниць

2018 рік

28166314 1171890069611929 3765600528714679282 n

"Зміни одне життя"

Підтримуємо всеукраїнський проект з пошуку родин для чудових дітлахів

Share

150 використаних одиниць

2017 рік

Constructions mockup

Зупини корупцію

Підтримка соціальної ініціативи TRANSPARENCY INTERNATIONAL в рамках інформаційної кампанії боротьби з корупцією.

Corupziya foto

300 використаних одиниць

2016 рік

Corupziya

Map me happy

Унікальний проект «щасливої урбаністики» було розроблено та презентовано культурними менеджерами організацій CANactions та EGEA (Європейська асоціація географів), в рамках програми TANDEM* 2014-2015. BigMedia приймала активну участі у популяризації проекту засобами зовнішньої реклами.

04

62 використаних одиниць

2016 рік

Map me happy

Нам пора для України жить!

Підтримка проекту Музею Революції Гідності / Revolution of Dignity Museum на вулицях cтолиці.

25 let foto

70 використаних одиниць

2016 рік

25 svobodi

«Служба розшуку дітей»

Одна з найбільш відомих соціальних ініціатив, яка щорічно допомагає знаходити та повертати у сім'ї близько 20 дітей.

Bm back

200 використаних одиниць

2010 рік

Bb childrens

Україна, Київ
вул. Ігорівська 14a

585 99 55

Завжди на зв'язку

Маєте запитання, зауваження чи пропозиції? Залиште контактний номер телефону або електронну адресу. Ми раді новим партнерським відносинам!